Nytt gjerde - skigard!

I to dager nå har kattene overvåket bygging av skigard rundt eiendommen. Fluffbakk virker fornøyd, Nøtte som vanlig litt mer nølende til større endringer. 
Fluffball syns det er digg at folk er med han uten

Nøtte er bekymret for at klatrestativer og utkikkspunkter forsvinner
Siden vi flytta inn her har vi visst at før eller siden måtte vi gjøre noe med gjerde. Mot veien var det en skigard som ramla ned andre vinteren og mot naboen på sørsiden var det et råttent gammelt plankegjerde som også måtte byttes. Etter å ha forhørt meg der så var visst gjerdet mitt, så da var det også jeg som måtte fikse det. Egentlig så liker jeg ikke gjerder så godt, de fleste er stygge stengsler som ikke har mye for seg i et boligfelt - men skigard er fint. Og ganske dyrt. Og det kan brukes til portrettbakgrunn - det er det faktisk veldig fint til. 

I fjor fikk jeg tak i skier og staur men før vi kunne få satt opp gjerde måtte det felles noe trær som hadde vokst opp der det gamle gjerdet sto. Når trærne var borte måtte det også fjernes en diger tue og alle røttene som sto igjen etter felling og til dette trengtes gravemaskin. 


 Heldige meg som har så flink pappa og flink sønn som satte opp gjerde på rekordfart!





Tusen takk <3 



Kommentarer